Leverans

När en order har genererats, en orderbekräftelse skickas till den e-post som angetts. Granska din orderbekräftelse så fort du har fått den. Är det något som verkar inte stämma, kontakta vår kundservice direkt på telefon eller e-post: info@albinmarin.se Vi rekommenderar att spara orderbekräftelsen tills du har mottagit leveransen.
Om du behöver göra en ändring eller annullera din beställning måste detta ske inom 2 timmar efter att ordern har lagts, annars finns det stor risk att din order inte kan stoppas, vilket kan medföra fraktkostnader som beställaren debiteras.
Beställningar som görs vardagar innan klockan 12:00 skickas normalt samma dag om varan finns i lager. Vi försöker alltid leverera hela order i ett paket, men om något i beställningen inte finns i lager, kan detta medföra uppdelning av leveransen. Vi lämnar inte någon förseningsgaranti för varar som inte finns i lager när ordern läggs. Den totala leveranstiden kan bli längre än vad som anges som normalt för valt fraktalternativ alltså. OI fall om att för oss blir det omöjligt att leverera din order, till exempel om vår leverantör inte kan fullfölja sitt åtagande så har du som kund rätt att häva köpet. Kontakta vår kundservice om du vill häva ditt köp. För paket som ej blir mottagna förbehåller vi oss rätten att debitera kunden kostnader för frakt samt returfrakt, expedition och hantering på 295 kr.